Find Medicinsk Ambulatorium for Mave- og Tarmsygdomme

Du finder nemmest vej til Medicinsk Ambulatorium for Mave- og Tarmsygdomme via indgang 17

Du finder Medicinsk Ambulatorium for Mave- og Tarmsygdomme ved at gå ind ad Indgang 17 og videre igennem glasdøren.

Fortsæt lidt længere fremad og du finder Medicinsk Ambulatorium for Mave- og Tarmsygdomme på din venstre hånd.

Se kort over sygehuset her, hvor du også kan se parkeringsmuligheder.

Mave- og Tarmsygdomme - Ambulatorium

Medicinsk Afdeling

Indgang 17

Fjordvej 17, stuen

Hverdage kl. 8.00-15.00

Sekretær
Hverdage kl. 9.00-15.00

Sygeplejerske
Hverdage kl. 8.00-8.45

Er du nødt til at melde afbud - kontakt os venligst hurtigst muligt, så vi kan indkalde en anden patient og reducere lange ventetider.

Sekretær

Medicinsk Ambulatorium for Mave- og Tarmsygdomme er en del af Medicinsk Afdeling. Når du sender mail til os, sender du til afdelingens hovedpostkasse. Du skal derfor huske at skrive, hvilket ambulatorium/afsnit dit forløb er tilknyttet. Så skal vi nok sørge for, at din henvendelse kommer frem til det rette personale.