Ambulatorium for hjerte- og karsygdomme

Undersøgelse og behandling af hjerte-karsygdomme. For eksempel blodprop i hjertet, forstyrrelser i hjertet og hjertesvigt.

Undersøgelse og behandling

Vi undersøger og behandler en lang række sygdomme i hjerte og kar. For eksempel:

• Blodprop i hjertet
  • Hjertekramper
  • Hjertesvigt
  • Forstyrrelser i hjertets rytme.

Vi kontrollerer patienter, der er udskrevet efter hjertesvigt.​ Vi tilbyder også undervisning og vejledning til patienter, der lider af sygdom i hjertet.

Dit forløb

Det er vigtigt for os, at du ved, hvad der skal ske. Og at du føler dig tryg. Vi planlægger dit forløb sammen med​ dig og dine pårørende.

Kontakt os, hvis du​ har spørgsmål til undersøgelser eller behandling, eller hvis der er noget, du er bekymret for eller i tvivl om.

Det kan være en god idé at skrive ned hjemmefra, så du husker at få svar på alle dine spørgsmål.​​​

Spørgsmål

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at ringe til os.

Hjerte- og karsygdomme - Ambulatorium

Medicinsk Afdeling

Strandboulevarden 62, 1. sal

Hverdage kl. 8.00-15.00

Sekretær: Hverdage kl. 09.00-15.00

Sygeplejersker: Hverdage kl. 10.00-10.30

Er du nødt til at melde afbud - kontakt os venligst hurtigst muligt, så vi kan indkalde en anden patient og reducere lange ventetider.